About me

Fotografia mea
Bern, Bern, Switzerland
"I write because I don't know what I think until I read what I say..."

luni, 31 ianuarie 2011

sunt o ipocrita!

      Postase astazi un prieten de al meu pe facebook (citez): "Dilema zilei: cat de prost tre sa fii sa sustii o chestie sus si tare si sa tii la chestia asta, un principiu sau o persoana sa zicem, iar dupa ce chestia pe care o sustii contravine cu aspecte din viata ta sau iti da "ignore" sa incepi sa denigrezi principiul/ persoana pentru care bateai toba?"
    Asadar, multi prieteni de ai tipului de care va zic au sarit imediat sa fie in acord cu simtamintele omului, care mai de care mai stiutori si sfatosi. Era clar: tema zilei pe facebook - ipocrizia. Dupa ce am citit majoritatea mesajelor mi-am dat seama: ipocrizia face parte din natura umana: se va naste si va muri odata cu fiecare dintre noi... vazand nonsalanta cu care fiecare dintre cei ce scriau se excludeau din categoria "ipocriti", ba chiar aruncau cu piatra, mi-a venit sa ii judec... am inceput sa scriu si mi-am dat seama: cat de ipocrita sunt... Asa ca asta este ceea ce am scris: "recunosc ipocrizia, stiu cum gandeste un ipocrit, pentru ca si eu sunt o ipocrita..."
    Daca aveti alta parere, feel free to comment...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu