About me

Fotografia mea
Bern, Bern, Switzerland
"I write because I don't know what I think until I read what I say..."

luni, 31 ianuarie 2011

ganduri imprastiate

... si n-am inchis un ochi nici noaptea asta... Am crezut ca daca o sa citesc o carte, asta imi va lua gandul de la gandurile mele. Un amalgam de intrebari fara raspuns stau in calea somnului meu in ultima vreme... Asa ca iata-ma, dupa o alta noapte nedormita, cu telecomanda in mana dreapta si degetul pe buton: next, next, next... nimic interesant nici la tv... a, femeia care curata blocul in care m-am mutat e treaza si ea... Saraca, e  ora 7 si sunt -20 de grade afara, iar ea isi face treaba...
   Mie imi place sa stau la cafenea. Nu beau cafea. Beau ceai. Cand stau la cafenea, intotdeauna stau la geam. Asa pot sa vad lumea care trece, sa le vad chipurile, reactiile. V-ati petrecut vreodata timpul la cafenea asa? Eu fac asta foarte des, e ciudat poate, insa intotdeauna m-au fascinat oamenii. Ii vezi singuri, sau cu prieteni, animale de companie, incruntati, veseli, tristi, obositi... Oare la ce se gandesc toti oamenii astia: la ce au de cumparat in drum spre casa, la vecina noua de la doi, examenul la mate de joi, la chiria neplatita, masina noua a prietenilor, seful care e un idiot si ii persecuta, salariul prea mic, bolile celor dragi sau chiar ale lor, colegi invidiosi si rai, haine, mancare, copii... zilnic numai pe acea strada din fata cafenelei mele trec mii de ganduri...
    Tu... la ce te gandesti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu