About me

Fotografia mea
Bern, Bern, Switzerland
"I write because I don't know what I think until I read what I say..."

duminică, 13 martie 2011

adevar sau minciuna... ?!

De ceva vreme (si ma refer la luni de zile) ma simt tot mai retrasa intr-o lume a mea. E adevarat ca eu mi-am cerut dreptul la intimitate, insa ma vad foarte acaparata de lumea "virtuala", am prieteni multi, ma confesez unora, altii mi se confeseaza mie... ma simt bine, imi deconectez mintea de obositoarele, apasatoarele, stresantele ganduri si totusi, paradoxal, in tot acest timp am trait si traiesc cu senzatia ca totul e o mare pacaleala... e posibil oare?... retelele astea de socializare (facebook, twitter, hi5 etc) ne apropie de necunoscuti, dar de indeparteaza de prietenii reali, adevarati?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu